21.detsember

Vaknade vid 9 tiden, skönt att sova länge. Men mår inte alls så bra. Jag har varit hemma nu tre dagar, idag fjärde dag, utan jobb. Kollade mitt konto, och behöver pengar, att betala mina lån.Hoppas, att få M-s pengar innan torsdag, då kan sätta in pengar direkt på torsdag. Vad ska man hitta idag?. Ska börja läsa ny boken, lämna tillbaka en bok, och J-s filmer. Kanska ska låna nån ny bok. För att vad ska man göra nästa vecka. Ingenting att göra. Jag skulle börja måla, och fixa hemma, men jag har inga råd just nu. Och jag tänker inte låna mer pengar, nu är det slut. Nu måste betala mina lån,sen kommer nästa dröm. Att köpa egen bil, men det kommer inte hända så snart. Jag har skulder, måste , måste betala de först. Sen ska gå till frissan senare. Vi ska få se, vad ska göra. Vill inte klippa för mycket. Kanske ska klippa lugg, eller spara, tycker att passar med långa lugg bättre. Nu det snöar mycket. Imorrn ska gå till M-s bilen. Ska starta med, han sa, att ca 15 min kan det vara. Annrars kommer det att frysa. Julen närmar sig, och börjar bli ledsen varje dag , jag vill inte fira jul ensamma, men det är jag. Saknar nån, som önskar mig "god jul"....Kanske ska stänga av mobilen, då kan ingen skicka ingen sms, eller ringa. Men vem skulle ringa mig eller skicka sms, INGEN. Jag tänker på N, men han var inte snäll mot mig sist, men kan inte glömma honom så lätt. Och B skickar ingen sms, eller ringer inte. Jag vill inte störa honom nu idag. Han ska vara med sina söner nu i helgen, och sen jul, jag vet inte om han ska vara med sin ex och barnen, men tror att han ska vara med de. Kanske ska de åka till hans ex förä'ldrarna. För att han sa, att han ska komma på onsdag till Stockholm. Vet inte kanske ska skicka sms lite senare. Men jag är helt säkert, att han ska inte svara. Klockan är snart tre, ska gå mot stan snart. Till frissan bara, sen tillbaka igen. Jag skickade sms till B- att hur är det med honom, hoppas att ses på onsdag, önskade "god jul"puss kram. Och han svarar inte, som jag tänkte ju. Tiden bara går, det närmar julafton, och tänker bara för en julklapp, som jag hade önskat, men jag får inte det. Att få nån att vara med, mysa, krama, pussa. Bara att inte känna sig så ensam. Som kommer ju vara. Jag ska stänga av mobilen, ingen som kan kontakta mig, men vem kommer att kontakta mig, vem kommer att sakna mig, ingen. Men måste vara bara starkt, att inte ge upp. Att inte tänka så mycket på honom (N). Tänker ff på honom, kan inte släppa honom. Om bara han kan skicka en trevlig meddelande,men det gör han inte. Han ska resa bort idag, med sin kompis. Bort från mig, långt långt från mig. Det gör så ont i hjärtat att känna så, om man har varit kär, att haft starka känslorna, och sen bli lämnad, inte en gång, nu två gånger....Men livet blir bättre, jag vet, det finns nån där ute, som bryr om mig, hoppas att det kommer att bli B, jag vet inte. Jag måste träffa honom, men det tar så lång tid, att få träffa honom.Vi har haft kontakt över en månad. Vill ringa honom, eller att han ska ringa, att få prata med honom. Men nej, han är för uppdagen just nu. Nu är jag hemma igen, efter frissan.Och blev nöjd,klippte bara topparna, och lite lockig är jag just nu. Laggar kycklingklubba i ugnen. Jag blir snart snart galen.Jag klarar inte mer. Mobilen jag stängde av. Så illa mår jag just nu. Jag dumma jag, skickade meddelande till N-hoppas du mår bra, inte jag. jag visste inte att du hade tänkt på mig eller saknat mig de tre månader, vi hade ingen förhållande när var med nån annan. du vet inte hur jag mådde, när kom hem efter att varit hos honom, eller vem jag tänkte på. jag är mycket känslig just nu, hoppas du förstår. trevlig resa. Allt. meddelande gick fram, men ve inte om han läste nu. Vet inte om han har åkt redan , vet inte. efter det bara stängde mobilen av, jag klarar inte mer. Han ska inte svara, jag vet, men ville bara att han läser, att förstå mig. Vi kan inte prata med varandra. Han kommer inte förstå mig, men han vet vad jag känner, mina känslorna är inte borta. Hur ska överleva nu mina ensamma jul , jag vet inte , hur. Jag kan inte bara släppa honom igen, bara att radera hans nr, men klarar inte det just nu. Jag saknar honom just nu så mycket.om bara kan krama honom,att få känna att nån bryr om mig, men nej, det kan jag bara drömma om. Och jag vet inte om ska träffa B nu, på onsdag. Han ar inte skickat ingen meddelande, eller ringt.Och jag bara väntarm väntar...kan inte vara säker nu, om vi ska träffas. Nu är jag på HP, och hittade en kille, och det kan hända att ska träffa honom nu på stan. Han är mörkt,som N, från Kuweit. Vill träffa mig, ska se , vad ska han svara. Jag måste komma ut härifrån ju, kan inte stanna här bara, och sitta och gråta efter N. Han är borta nu. Nu är det klart, vi ska träffas. Han frågade mitt nr, nu ska han ringa mig eller skicka sms.Vad är det som händer med mig? Vad ska jag göra? Är jag redo, att gå vidare. Jag kan ju träffa vemsomhelst nu. Jag har ju ingen. Han ska till stan nu. Måste börja fixa mig lite, om det är sant. Att ska träffa nån annan. Jag är fri, jag kan göra vad jag vill. Nu smsade han, gör jag rätt nu. Jag har ju ingen, jag kan träffa vemsomhelst. Ok, ska skriva när är hemma igen, måste börja fixa mig nu. Sitter hemma, väntar hans sms, när han ska ta pendel. Tror att han missade nu en tåg, och måste vänta nästa. Vi ska träffa redan här i Tumba, sen ska åka tillsammans till stan. Han ringde, han var ganska trevlig kille. Men hur jag vet, hur han är på riktigt. Och om det är han på bilderna. Fyn , ska jag träffa nån annan, på riktigt. Nu är det bara att gå vidare, när J är borta. Måste passa på, jag har tid , att träffa andra. Kanske kan glömma N snabbare nu. Vart ska vi gå med honom? Jag har ingen aning. Vill han ta bara en drink, eller vill gå till klubb. Jag kan börja att ta en drink med honom, sen ska få se, vad ska göra. Det räcker för sörsta gången. Men det är snabbt, att han vill träffa redan nu mig. Fyn, är han missat tåg, han skickade ingen sms, nu måste han ta nästa, och tror att ska träffa honom på tåg. Vet inte. Ett tåg ska vara snart i Tumba, och nästa kommer om halv timme. Ok, ska börja att gå till station snart. Nästa tåg ska vara här, tio i tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0