22.detsember

Igår jag träffade en ny kille. Han var trevlig, snäll, snygg. Vi stannade här i tumba i ett bar, drack , skoja, prata. Han ville krama mig, men jag lät inte just att komma så nära. Jag HAR KVAR känslorna hos N, jag kände, att nej, jag kan inte. Men sa inget, att tänker på nån annan.Han sa om mig, att jag är en bra tjej. Tror att han vill träffa mig mer, jag har inget emot det, men vill ta det sakta. Tänkte att skicka ett mejl till honom. Skriva, varför jag var så igår, att han ska veta. Vet inte ju hundra % att han vill träffa mig mer. Jag kan tänka mig, att träffa honom, lära känna honom. Men är jag redo, nej, jag är inte. Ska ta en titt nu till M-bil. Det har snöat mycket nu. Har varit precis hos M-s bil, tagit bort snö, och lite is under däck. Skickade meddelande, att han ska ringa innan de ska åka till landet. De ska åka imorrn, och jag är helt säkert, att de ska åka tidigt imorrn. Skickade mejl till honom, och nu oxå sms, men han har inte läst det. Hans mobil måste vara stängd av.Eller han hittade nån annan igår. när jag kom hem. bara skrev i mejl, att han är bra, snygg, trevlig,berätta att jag har kvar känslor hos min gammal pojkvän, att kramade inte honom tillbaka honom. Nu ska vänta, vad han ska svara.Om han svarar nåt. Känns tråkigt att vara ensamma, men jag var glad att träffade honom. Jag kan tänka att börja dejta honom, kanske. Vet inte. Vad ska göra idag, klockan är snart tolv, ska läsa min boken lite kanske. lånade igår en ny boken. Imorrn ska gå handla det sista. Att vara lugn och ro hemma, och fira mina jul, ensamma. Snart är kvällen. När jag var på vägen till affären, han skickade sms, att vad jag menade med mitt sms.Förklarade, att skickade mejl till HP. Han hade läst det, men han svarade inget:-( Jag tror att han blev besviken, att jag tänker på nån annan,men ville säga honom, som det är. Jag har ingen aning, om han ska svara nu nåt, eller han bara glömma bort mig. Jag börjar må igen som vanligt illa, sakna min stora kärleken, att inte fick min julklapp, som hade önskat mig, jag missade, han var ju så nära, att komma tillbaka till mig, men jag förstode allt. Varför han förstår inte, nu har jag sagt allt vad jag ville honom, han vet vad jag känner, och han vet nu, att jag har känslorna kvar, trots allt.Men jag tror inte mer, att han ska kontakta mig mer, han vill bara glömma bort mig. Kanske han ska skicka snart meddelande, att han har hittat nån annan. Det vill jag inte veta om. Hoppas han ska inte säga det, att han ska hålla det själv, om han ska hitta nu nån annan. Jag vill komma över honom, jag var så nära så nära, att kände att jag har kommit över honom, och sen han kom och öppnade alla mina sår igen, och nu gör det ont igen. Jag kan inte förklara till honom, om bara han kan förlåta mig, men det ska han inte göra. Jag vill radera bort honom, jag ska göra det , när har hittat nån annan, om jag ska hitta. Just nu vill träffa jag B, men måste vänta tills onsdag, om han kommer. Jag vet inte ju säkert. Han ville ringa, och fråga nåt, men han gjorde inte det, vaför? Han hade mycket att göra, jag vet. Glömde han bort mig. Kommer han att skicka nån meddelande, och önska mig "god jul", eller nån annan att skicka den meddelande. Jag behöver att nån kan visa, att man bryr om mig.. Jag bara vill inte vara ensamma, julafton, men jag ska stänga av min mobilen, kanske, kanske inte. eller bara ljud av. Måste fixa maten nu, jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0