23.detsember

Söndag har kommit, bara en dag före julafton. Jag har alltid mått dåligt, när det är jul. Känner nästan alltid så ensam, ensam, att har ingen att njuta det riktiga jul. Har inte fått det julkänsla. Förra året mådde sådär, jag hade J, vi var med M, men det var slut mellan oss. Jag önskar att ha nån , att njuta jul, att ge till nån man älskar julklapp, att fira tillsammans jul, att vara glad, bara att inte vara ensamm. Som nu kommer jag vara, som kommer vara bara ledsen, kommer gråta mycket, sakna honom. Det kommer bli jobbigt, men måste hålla ju huvudet upp. Jag har bara J kvar, men hon är inte här. Jag vill inte visa , säga till henne, att mamma är ledsen, att mamma måste vara ensamma under jul. Jag bara hatar det känsla. Jag önskade mig nåt för julklapp. Jag skulle fått det, men jag förstorde det själv, jag känner mig dum, misslyckad, jag saknar honom just nu så mycket. Han vet att jag är mycket känslig just nu, att bryr inte om mig mer. Han kommer inte tillbaka.... Slutar nu att skriva , att man gråter. Nu har handlat klar, som behöver de närmaste dagarna, kan stänga mig hemma, och vara mig själv. Snart är mobilens bateri slut, och ska inte ladda det. Jag vill inte att det nära mig, kolla hela tiden, eller att nån ska skicka nån sms, eller ringa. Ingen som bryr om mig .Ensamma är jag, måste vara det. Men hoppas , att "han"( min rätta) ska komma snart.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0