24.detsember

Nu har julafton kommit. Jag har varit snäll, tomte har varit här och lämnat några julklappar till mig. Ska öppna de lite senare. Nu måste börja att laga maten, att sen klockan tre ska sitta vid tv, och titta på "Kalle Anka". Igår chattde med en kille. Han bor i Halmstad. Trevlig kille, men det kommer inte att vi ska träffa. Nej. Han är för långt bort. Men det var bra, att fick prata med nån. Jag saknar ju att prata med nån, när känner mig så ensam. Stängde av mobilen, att ingen ska ringa mig eller skicka nån meddelande. Jag behöver inga. Senare kanske ska kolla, om nån har skickat nåt. Försöker hålla mig, att inte tänka så mycket på N, men det är svårt. Saknar honom ju så mycket just nu..... Nu är klockan över två på dagen. Har fixat allt, kan börja min julafton, ska gå och ducha och sen kan klä på mig nåt fint. Det känns tomt, att vara ensamma, men tiden går, och det går över. Öppnade mobilen, men stängde av ljud, vill inte att nån ska störa min julafton. Jag hör om det kommer nån meddelande, telefonen kommer att vibrera. Inte skriva mer idag, hoppas jag. Nej, jag måste skriva. Skickade en sms till den kille , som chattade igår. Skickade hit och dit sms,ok. Sen skickade B sms-god jul, och hoppas vi ses på onsdag kväll. Ok. Sen han frågade, om jag kan komma till honom imorrn. Nu pratade med honom, han är seriös.Och ja, jag ska åka till honom imorrn nu.Bokade biljetten nu. Fyn , är det sant att ska träffa honom. Sen han ska på onsdag till Stockholm, det passar ju för mig. Ska åka från Södertälje, det var billigare än från Stockholm, måste ju spara pengar. Är det min julklapp, vad jag har väntat . Kommer han att bli besviken, eller jag. Han sa, nej, jag ska inte bli besviken,vem kanske jag. Han ser bra ut på bilderna ju, men de var gamla bilderna. Vet inte.,vad ska tänka. Nu måste imorrn börja packa liten väska med mig ju, ah vad jag behöver att ta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0