25.detsember

Kunde inte sova nästan inget i natten. Tänkte , hur kommer det bli, när ska träffa B idag. Idag ska träffa honom på riktigt. Vet inte alls, hur kommer det bli. Men det går bra säkert. Inte bra, att hoppas så mycket på honom, men jag bara kan inte. Jag tänker på honom, har tänkt när vi började chatta första gången, det känns nåt, att måste träffa honom, och nu har den dagen kommit. Det kan hjälpa mig lite, att inte tänka på N så mycket. Men man vet inte aldrig.Snart måste börja ducha, och tvätta håret. Han skickade ju sms igår kväll,. att jag är välkommen, skrev kyss. Ska åka tidigare till Södertälje, för att man vet inte hur funkar tåg, eller bus dit. Och hoppas att bussar åker idag. Det snöar just nu ganska mycket. Läste att tåg är inställda. Det känns bra, att kan komma ut under jul, inte sitta inne hela tiden. och att han ska till Stkh ímorrn. Han ska hämta sin syster i Arlanda. När vi prata igår, han sa, att vi kommer att träffa säkert mer efter nyår. Vad menar han med det? Är han så säker om mig, att vi ska bli nåt. Vill inte tänka på honom så mycket ju. Ska ta tåg härifrån efter klockan två. Buss åker halv fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0