26.detsember

Nu är hemma, och mår inte just så bra. Man kan vara så glad, att man träffar nån, som känns trevlig, snäll, men bara utanför. Träffade honom, han hämtade mig, sen berätta att hans ex lämnade barnen till honom.Kunde han inte säga , tidigare. Ok. Sen sa, vi kan gå till några kompisar, dricka lite. Sen kunde jag sova där, eller ta hotel, han skulle betala. Men sen det gick allt åt skogen. Vi drack, jag blev ganska snabbt ful. Han började , att närma sig, men jag kunde inte ha honom där. Sen blev han helt galen, ok vill du sova här, eller vill du åka hem. Sen sa bara, nej jag vill åka hem. Han ok, det kommer mitt i natten en buss, men hade ingen möilighhet att KÖPA BILJETT. Sen bara skrek på mig, ok, du kan välja vill du åka hem eller ta hotell, jag ska inte följa med till hotel, du betalar. Sen bara som slänge ut mig, ok, du kan gå nu. Fick ingen biljett, måste göra nåt, mådde så dåligt. Tog mig in till hotel, sov där, men fyn jag mådde så dåligt, spydde,kunde inte sova alls. Sen klockan 10 tog bussen. Klarade busresa fyra timmar. Kom hem, ville inte tänka, varför jag gick eller inte. Det var min värsta dejt hela mitt liv, men första gångn måste det ju hända nån gång i livet. Men nu är jag hemma ju, vill bara glömma allt vad hände. Att det finns så sjuka män, som han. Men nu går livet vidare. Det är histori nu. Tar bara en dag i taget. Men nu med det allt, som hände, kommer jag tänka ju på N , IGEN. Men försöker hålla huvudet uppe, det finns andra. R skickade meddelande, svarade, men ingen mer. Trodde inte att han har kvar mitt nr, och han ska ta mer kontakt med mig. Jag kan inte träffa honom mer, jag bara kan inte. Nu skickade ett meddelande till I, men vet inte om han vill träffa mig. Jag skrev, att vi kan börja med vänskap, sen ska få se vad kommer hända. Jag har ingen aning, om han ska svara nåt.Han har inte läst det, igår var han online. Och kollade hans profilen, det såg inte ut, att det var han där. Eller då var gamla bilderna. ja vet inte, om vi kommer träffas mer. Jag har skrivit, att jag har kvar känslorna hos min expojkvän. Men det kan vara för honom för mycket.Han vill ha direkt mera än vänskap. Kommer han att svara mig. Jag har raderat hans nr med nu. Jag var online på HP, och såg att I har läst mitt mejl nu, men han svarar inte, känns för mig allafall. Men nu chattade med en annan kille, men han är yngre än jag. Men man kan ju träffa, vem man vill. Han känns intreeserad av mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0