27.detsember

Dagarna bara går. Och jag börjar sakna honom( N) IGEN. Jag vet inte hur kan komma över honom nu, när med alla andra går inte bra. Jag vill inte vara ensamma. Vad tänker han , tänker han på mig, vad jag gör. Nej, det tror jag inte. Jag vill inte störa honom mer. Men jag mår dåligt. Han har lämnat mig, igen, och jag kan inte göraingenting. Tänkte skicka imorrn en meddelande, men nej jag får inte. Han kommer bli arg på mig, och sen kanske ringa , och skrika på mig, eller svara, att måste lämna honom ifred. Han har inte svarat på mina andra meddelande, då det är ingen ide, att fortsätta att ha kontakt med honom. Jag bara saknar honom så mycket. Men måste hålla huvudet uppe.Jag måste komma över honom, men hur, och när. Det kommer att ta igen en eviget, att släppa honom. Jag känner mig så misslyckad, desperat, ledsen. Jag vill inte träffa andra, men kan inte vara ju ensamma heller. Nu kommer inte I att ville träffa mig heller. Han svarade inget igår. Han går vidare, att hitta nån. Varför han kan inte svara direkt, att han vill inte träffa mig. Det är inte så svårt ju. Men hans profil, eller hans bilderna, det såg inte ut, att det var han där. Kanske det är nu hans kompis, som använder det. Jag vet inte, jag raderade hans nr . Jag kan inte hålla kvar allas nr. Igår prata med den andra kille, men han avbröt samtal igår, och sen han svarade inte. Jag vet inte , vad han väntade av mig. Han känns trevlig, men tror att han vill ha bara sex. Inte jag. Nu skickade sms, om han är vaken. det gick fram ,men han ska inte avra jag vet. nu raderade hans nr med. Nu har jag kvar, den kille från Halmstad, ska radera hans nr med. Vill inte ha , inga med nr. Vill inte alls , att dela ut mitt nr så lätt ju. Men jag gör det. Jag ska gå till M-s lägenhet, ska hämta hans hyrpengarna av andra kille som bor där. Men det ska göra senare efter klockan sju, sa M. Om han öppnar dörren. Jag ska inte öppna dörren. Och sen måste sätta in pengar imorrn, min konto kommer vara minus idag . Betalade idag lån, idag går nordea lån, sen är det minus 150 krona, måste överföra pengar, att inte få en till räkning. Fyn,. jag hatar att räkna pengar. Jag har ingen pengar, att köpa maten just nu, och jag skulle köpa idag telefonkort, att ringa till J, nu kan inte köpa det heller. Hatar mitt liv, när det räcker inte pengar. Bara ta lån , betala lån, och bara räkningar hit och dit. Hoppas att får lön, med extratimmarna, som har inte jobbat. Men tror inte att de betalar. Ska läsa lite, det är redan tråkigt ..... Nu kan det räcka för mig, att sakna N. Jag måste släppa honom. Chattat med några nya på HP,och nu hittade en ny dejtingsida i appen i mobilen.ska få se hur det kommer att funka för mig. För att jag klarar inte att sitta hemma och sakna honom nu hela tiden. Måste ju förstå, att han har lämnat mig nu på riktigt. Kanske har jag tur, att träffa nån bättre, vem vet. det finns killar, som chattar med mig Hoppas, att kommer att hitta nån . Fick ta ett liten lån för tre månader nu, kan betala med det andra lån, sen kan räkna vidare, hur klarar mig vidare. Ska gå till M-s lägenhet, att den kille ska betala för hyra. Måste lämna pengar på konto, och köpa nu telefonkort, att kan ringa till J. Saknar hene så myckt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0