28. detsember

Vaknade vid nio, skönt att sova så länge. Nu sitter vid data, betalar räkningar. Chattar lite. En svensk kille, men ska inte träffa honom nu. Han svarade, att han har tid efter nyår. Nu svarade ah ,ok, att han kan lämna meddelande, om han har intresse kvar. Men han svarar inte mer. Jag tror inte, att han vill träffa mig. Men det finns andra där ju. Chattar med en andra, han bor inte Stkh, men skönt att prata med nån. Han känns ok, men vet inte om vi ska träffas. Han bor i Halmstad. Långt långt bort. Ska gå ut snart , senare, att fixa M-s bil. och hämta hans hyrpengar.Och hoppas att få schema idag. Hoppas , att ska jobba hela vecka nu. Tänker på N, men måste komma över honom. Vissa stunder mår bra, om tänker inte på honom, sen kommer han igen till mina tankarna, saknaden har jag kvar. Jag är osäker, om jag kan börja träffa andra. Jag tror , att kan inte än, men vill inte vara ensamma heller. Klockan har blivit snart fyra. Har inget att göra. Orkar inte läsa heller. Vill inte träffa folk. Handlade sist ju i söndags, och klarar mig fint. Kanske på söndag måste handla lite mat. Vet inte vad ska äta gott nyårsafton. Vill inte tänka på maten. Börjar tänka på hela året , vad har hänt. Det hände ganska mycket, gott och dåligt, men önskar att det slutar bra, och börjar bli bättre nästa år. Att kan gå vidare, med mitt liv. Att kommer hitta nån, som vill stanna hos mig. Som kommer att bli kär i mig. Jag trodde, att hade hittat nån ny kärlek, jag blev kär i nån, trodde inte att kan träffa nån så fort efter min skilmässa, att det fanns nån, som ville känna mig, att vara med mig. Men det finns andra, som vill träffa mig, och vill inte skunda med nån. Om jag ska träffa nån, så vill vara helt säkert, att det känns rätt. Att inte träffa nån, som vill ha bara sex.Ja, det finns en kille , som jag chattar,han är trevlig, snäll, lätt att prata med. Men kommer vi att träffas. Han bor andra sidan sverige, långt bort från mig. Men hoppas ju inte nu helt på honom. Jag vill ju träffa nån som bor nära Stockolm. Men just nu känner, att vill vara själv, inte träffa ingen. Jag är inte redo, att träffa nån. Jag kan inte gå vidare, innan jag har glömt bort honom. Men just nu känner, att vill komma över honom fort, därför söker nån nytt. Men det är bättre att vänta. Hur lång tid kommer det ta igen , att komma över honom? Jag vet inte, det är jobbigt just nu. Men livet går vidare. Klockan är över elva, och jag är vaken. Chattade med en kille igen, men han var lite uppdagen. Och vad har jag hittat, jag hittade N-s adress. Men vågar jag skicka min lilla present till honom. Han bor inte ensamma där, jag vet inte vem det är som bor med honom.Tänkte fråga honom imorrn, kanske ska ringa. Med det kan hända, att han svarar inte. Eller bara skicka meddelande. Jag vet inte, jag vill ju inte bli besviken. Sen är det över, jag har inget att göra med det present. Men jag känner , att han vill inte mer att höra nåt från mig. Han kan bli arg, att jag har hittat hans adress. Jag måste tänka klart, om klarar att ringa til honom. Han svarar ju ingen , när skickar mina meddelande. Jag vet inte om han är tillbaka från Polen. Ska försöka att ringa imorrn till honom eftermiddagen, men hoppas inte så mycket att han kommer att svara nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0