29.detsember

Ja, vad ska man hitta idag att göra. Väntar ett samtal. Ska träffa M- rumskompis, som ska betala hyra idag. Han ska ringa, och säga vilken tid vi ska träffa. han sa ibörjan klockan 10, nu är det över 10. Jag har inga planer, så det är ganska lugnt. Jag ska försöka ringa till N idag, men jag kan inte hoppas, att han ska svara. Om han inte svarar då, skickar meddelande. Om han kontaktar inte mig, då skickar jag present med brev. Och sen skickar meddelande efter nyår. Jag tror ,det är bättre. Men tänk om han svarar, och kommer bli arg på mig. Jag känner honom, om han inte svarar på mobilen eller meddelande, då mår han inte bra. Då måste jag låta bli honom. Jag kunde inte sova hela natten, bara kunde tänka på honom. Kankse ska börja städa idag,kanske inte. vet inte. Imorrn har jag tvättstuga på kvällen. Kanske ska gå till biblioteket idag, låna nya böcker. Jag var ute lite vid bilen, fixa lite, starta bara. Nu är hemma igen. Jag ringde vid 12 tiden, men han svarade inte, sen skickade meddelande, han svarade ingen. Och jag tror inte att han ska ringa eller skicka nån meddelande till mig. Nej, han vill inte ha ingen kontakt. Han svarade inte, ok, då han måste ha kvar mitt nr, när han såg att det var jag. Jag tror inte att han jobbar idag. Eller han har inte kommit hem från Polen, jag vet inte ju. Ska baka en bröd snart, sen ska fika lite. Chattar med Johan( ny kompis på HP), han bor i Halmstad. Känns bra, att kan prata med nån, som lyssnar mig, och förstår mig. Vem vet, kanske han vill träffa mig, är jag intresserad för honom, vet inte. Jag ska inte fråga honom ju. Det är lätt att prata med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0