2.detsember

Söndag är här, en lugn dag kommer det bli. Igår var M här, och han sa att han ska jobba ikväll. Han har fått sjukskriver, men kan inte sitta hemma. Tänkte , att kanske han ska ta J redan ikväll. Vet inte , om han ska komma hit eller inte. Jag sa, att han kan komma vara med J,då kan köpa tomtekläderna kanske, om hittar. Måste handla hemma oxå lite staff. Tiden går snabbt, vill inte tänka att J ska åka snart. Och jag kommer jobba jobba mycket nu. Kanske M ska åka till Tallinn, sa att fick gratis krssning, han vill köpa alkohol där. Hoppas att han ska åka med J. Vet inte helt säkert. Tänkte själv oxå åka, men vet inte när. Om pengar räcker, då kan ju åka. Men har redan ont med pengar, måste räkna varje krona nu. Och vill köpa till mig nån julklapp oxå. Har tänkt vad ska köpa, men vet inte helt säkert. Vill inte sitta där på badoo inte alls. Orkar inte träffa ingen just nu. Kankse därför, att är lite besviken med allt, eller att jul närmar sig, och kommer att vara ju ensamma. Kanske ska träffa det brazil kille, kanske inte, jag vet inte. Just nu vill ta det lugnt, och leva lite själv.Ingen stress med andra. Om R vill träffa mig, då kan träffa bara honom. Nu har jag beställt till mig julklappar för fyrahundra kronor. Jag är värd nåt själv. Tyckte jag i alla fall. J somnade på soffa, hon vaknade ju igen klockan sex tiden. Har varit några gånger på badoo, sa till en ny kille -hej, ha en bra söndag, han svarade nu,att tack och detsamma. Inte börja prata chatta mycket själv. jag vet inte hur börjar jag. Det är inte jag, som alltid börjar.Men ibland kan man göra själv, att börja. Imorrn ska lämna J, sen ska till jobbet, och sen hoppas vara ledig två dagar,utan henne. Skönt. Kankse nån dejt? Vem vet. Tänkte att ta ledigt från jobb, när J ska åka. Vet inte, men M sa, att han måste hitta nån, som ska köra de till Arlanda,han sa inte att kanske jag ska köra. Ska kolla, om kan ta ledigt hela dagen,eller bara morgon. Och ingen spår av R. Han är inte intresserad av mig så mycket, känns så. Men han vet att jag är utan J, måndag o tisdag, då kanske han väntar nu,när är ensamma. Började chatta med R, känns att kommer inte mer att träffa honom. Han tänker bara på sex, jag skrev att jag vill lära känna honom, vill träffa honom, inte tänka på sex hela tiden. Nu vill han träffa mig imorrn. Vet inte, om ska gå. Kankse ska gå, sista gång, att se om han är intresserad av mig. Ja, jag ska träffa honom, vi ska få se vad ska vi hitta att göra imorrn. Ska vara hos honom ca klockan 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0