30.detsember

Söndag har kommit. Igår fick prata med min prinsessa. Saknar henne så mycket, och hon saknar mig med. Hon mår bra i allafall. Vaknade idag vid elva tiden,skönt att fick sova ut. Sov sent igår, men somnade i sängen sent. Tänker ju på honom nu så himla mycket. Vet inte vad göra. Tänkte skicka redan idag min present, men tänkte inte skriva nån extra brev. Det kan räcka med kort, och present. Sen på onsdag kan skicka meddelande, att skickade min present. Att han vet. Men jag vet, att han kommer inte svara på det. Det är ingen ide, att skriva om mina känslorna, eller att tänker på honom. Han svarar inte till mig, det betyder bara en sak, han bryr inte mer om mig. Eller han behöver tid, att tänka. Jag vill visa till honom, att han betyder till mig nåt. Men att måste släppa honom, det kommer att vara jobbigt. Ska gå och handla lite, sen måste börja städa hemma, och sen senare har jag tvättstuga. Nu är jag hemma. Har handlat lite, lånat ny bok, och ja, jag skickade ett brev till honom. Det var bara present, och kort, men skrev ingenting om känslorna. Bara födelsedagskort, att grattis på födelsedag. Nu tror att han ska få det på onsdag. Vet inte om ska skicka meddelande eller inte . Kanske ska bara lämna det allt bakom. Om säger, att skickade nåt till honom, sen kanske han bara slänger det . Jag vet inte, måste tänka klart. Eller låter det vara, att säga att skickade nåt till honom, då kommer det vara ju överaskning, om han hittar mitt brev. Nej, vill inte tänka på det nu. Ska börja städa hemma, och fixa tvätt. Har inte tvättat redan två veckor, det är mycket tvätt, men måste spara med tvätt. Annars måste betala extra ju. Det vill jag inte göra, som förra månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0