31.detsember

Sista dagen år 2012. Det har varit som alla år, med tårar och skratt med leende. Men hoppas att nästa år ska bli utan tårar. Ska till jobbet snart nu. Kunde inte sova inatten. Sov sent, titta på filmen, var i sängen efter klockan elva. Mina tankarna är bara hos honom. Och tänker, vad kommer han tänka , när han ska öppna mitt brev. Men jag börjar känna, att släppa honom nu sakta sakta. Han kommer inte tillbaka till mig, han har sagt det, och han har inte ringt eller skickat meddelande. Han saknar inte mig. Vi kommer inte att passa ihop , vi är så olika. Vi förstår inte varandra hundra %. Det finns här ute andra, som kommer att vara bättre för mig. Jag ska inte ge upp min sökande ny på internet, men aldrig mer badoo. Idan hade skickat meddelande, men skrev bara "hejsan". Men svarade nu , att ska jobba idag och imorrn, önskade en trevlig nyårsafton. Varför han skriver nu till mig? Kanske ville fira nyår med mig? Jag vet inte. Men jag kommer att fira ensamma, jag vill vara mig sjäv, jag behöver ingen. Vill rensa mina tankar, och vill stänga av mobilen, ingen som skicka meddelande, att kan läsa, eller kommer nån mer att ringa, fråga vad gör jag. Ska börja gå nu. Klockan är över åtta, kom hem efter klockan sex, åt maten, bakade en kladdkaka. Mums.Idan svarade bara"ok". Ok, då kanske ska börja dejta honom, vem vet. Just nu vill bara komma över N, att kan gå vidare med min kärleklivet. Kommer det hända ny efter nyår, kommer jag att hitta nån, som ska bli kär i mig, på riktigt. Jag orkar inte leta efter så intensivt. Jag vill bara hitta nån nu, kanske har redan hittat nån, vet inte. Stängde av ljud i mobilen, men det finns ingen som saknar mig, att ringa mig eller skicka meddelande. Vill sova snart ,men kan inte för att med alla de raketterna , det är omöjligt, kanske klockan ett kan sova eller senare. Nu har jag tänt ljus här, och ska börja fira min nyårsafton, alldeles ensamma. Det är tråkigt, men vad ska man göra. Min önskelista för 2013 - hitta en bra man , att bli kär i.... -köpa bilen -plugga i högskola -spara lite lite pengar varje månad -ha en sommarsemester med Jennica osv....jag kan skriva mera, men det kan räcka.Sen kan ju kolla min lista, när det året är över. Ska stänga nu min data, stänga HP med. Nu ska njuta sista timmarna 2012. Och jag vet -det blir bättre nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0