3.detsember

Hemma ensamma, klockan är snart tio på kvällen. Det blev ingen dejt. För mig blev för mycket nu med R. Skulle gått till honom, men skickade sms, att kommer klockan 9, men han svarade att det är ganska sent. Sen började igen, att ska komma eller inte. Han ville , att ska komma, men han ville att ska göra nåt, innan kommer dit. Då kom hem, och ringe, och pratade lite. Jag fick mina svar, han vill ha mig bara för ...Nej tack. Han sa, att vi kan höras, när du har gjort det. Ja., det finns konstiga folk på badoo, börjar att undvika där snart att träffa nån. Om två veckor kanske ska träffa det Brazil kille. Vet inte ju säkert, men ingen problem att träffa honom. Jag ska inte ha ... med honom, självklart. Samtidigt ju vill träffa nån seriös där, men svårt att hitta. Tänker igen på N. Han ska fylla år om två veckor. Kankse ska skicka sms, kanske inte, jag vet inte. Jag måste ju gå vidare utan honom, men börjar bli trött med alla, som har träffat på badoo. Ingen ide att vara aktiv där. Idag jobbade åtta timmar, men det var mycket jobb, och imorrn ska jobba igen åtta timmar. Och nu kommer vi jobba bara åtta timmar, det känns bättre, att få lite mer timmarna. Tänkte mejla till backman, och tar ledigt, när J ska åka. Sen kommer ju jobba helger med. Vill inte alls tänka på jul,kommer ju vara ensamma. Jag kommer att vara ledsen, jag vet. Igår beställde ju lite små klapparna själv, kan ju fira egna jul , som jag vill. Ska gå och lägga mig, jag är så himla trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0