4.detsember

Hemma igen, efter lång dag på jobbet. Känner mig så trött, att ska lägga mig snart. Kan inte bara det badoo. Idag kom chatta två killar, men raderade direkt. nej, tack. Tänker på B, tänkte på N. Varför det är jobbigt nu. När känner mig så ensamma. Varför få jag inte träffa B, varför han vill inte träffa mig. Raderade hans meddelande imorse. Men kollar honom ff. Ingen ide att börja chatta med honom. Han har inte svarat över en vecka, ingen. Tror att han tycker att det är ingen ide, att träffa, för att vi bor för långt från varandra. Men jag trodde att han var intresserad av mig. Allt går fel. Varför får jag inte träffa en snygg, snäll man.Jag vill inte vara ensamm, vill vara med nån, hålla, mysa, pussa, kramas.Jag har en dejt , snart, men vet inteju helt säkert, om vi ska träffas, om två veckor. Kanke hittar nån annan innan honom. R har jag kommit över, hoppas, han kommer inte störa mig mer , jag kan inte träffa honom. Ja, jag ville, men inte ´han. Imoorn ska hämta J, sen är igen med henne hela vecka, tills nästa måndag-. Snart ska de åka iväg, Måste börja packa hennes bagage. Snart är det jul, ensamma för mig. Min paket har redan kommit. Snabbt, en paket är kvar, som ska komma inom två veckor. Jag har ingenting, att lämna i strumpa till J. Hon kollar hela tiden, om tomte har lämnat nåt till henne. Måste köpa till henne, nåt mer för julklapp. Ska kolla när jag har tid.Nästa måndag eller tisdag har jag tid, efter jobb. Väntar lönebesked, som ska komma snart. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0