6.detsember

Igår var det jobbigt dag. Det snöade hela dagen, problem med trafik. Kom hem vid sju tiden. Idag ska fråga lite mindre timmar, att hinna att hämta J. Nu jobbar vi åtta timmar, och det känns bra, att få jobba mer. Kommer att vara ledig nu en vecka vid jul. Vad ska man hitta då? Tänkte att måla sovrum, kan ju fixa när J inte hemma. Om jag har råd, såklart. Måste hålla min pengar nu .Men ska jobba nu mycket, om kan . Igår chatta med en ny kille, men tror inte att kommer träffa honom. Han skrev att jag verkar att vara en snäll tjej, att kommer hitta säkert en bra kille. Det hoppas jag mest, men hittar inte just nu. Det finns där, men svårt att hitta bara. Ska väcka J, hon måste vara trött. Sov sent igår. På kvällen: Vet inte vart ska börja. Men ska börja. Idag jobbde 6.5 timmar, ok, skönt att hämta J i tid. När slutade kollade på badoo, vem hade skickat meddelande? Bekim(Jönköping kompis). Undrade hur det går, sen började chatta. Ja, ha vill träffa mig, vi byte mobilnr nu. Det känns bra. Vad är det, att han skickar nu meddelande efter 2 veckor. Det måste vara nåt, jag känner så. Jag vill ju träffa honom. Det går med andra åt skogen, nästan. Så nu kan det hända, att på lördag han ska komma, men det är inte helt säkert. Och den andra kille lämnade sitt nr, att jag kan ringa, om kan prata. nej tack, ska inte ringa. Det är som, att man pressar nu, att vill träffa mig.Men nu har jag B-s nr, men kommer inte nu störa honom. Om han ringer, eller skickar meddelande, det är ok. Men inte börja jag. Vi ska få se hur det går. Imorrn ska jobba. Skulle varit ledig, men fick samtal , att kan jobba. Det är bra , att kan jobba, vem vet hur det är nästa vecka. 2 veckor kvar, sen en vecka semester. Skönt. Ska kolla på filmenn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0