7.detsember

Jobbvecka är över, och det var mycket jobb. Och jag är helt slut. Men nästa vecka ska jobba bara en dag, det står på schema, men hoppas att få jobba lite mer. Ska skicka mejl imorrn, att ta ledigt den 18, dets. Frågade M, hur ska de ta till Arlanda, han sa att kanske andra åkare kan köra de. Då kan jag inte köra.Han låter inte ju, jag vet. Och jag vill bara träffa B nu, ingen annan. Det var de andra kille nu, som lämnade sitt nr, och nu lämnade dumma jag mitt nr, och han ringde nu , när kom hem. Han sa, att han ska ringa igen efter klockan 10, vet inte om orkar att prata med honom. Jag är trött.Men jag vill träffa nu bara B. Han läste inte min sista meddelande, han var på badoo igår sist. Jag har hans mobilnr, tänkte skicka meddelande, men gjorde inte det. Vill inte börja pressa honom, han ser att jag intresserad av mycket.Om han skickar nån sms, eller ringer, det är ok. Han sa ju att han vill komma till mig KANSKE imorrn,då kan han ringa mig eller skicka meddelande. Men tror inte att han ska komma. Jag kan inte hoppas så mycket nu.Men känner att jag vill träffa honom nu snart, det är nånting med honom, att måste träffa honom. J somnade nu på soffa, måste fixa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0