8.detsember

Idag är det lördag, och är ledig från jobb. Men nästa vecka kommer jobba bara en dag! Tråkigt. Måste börja tvätta idag, sen städa hemma, att ha det lugn kväll. Jag tror inte att han kommer till mig ikväll. Han var online för ca 5 min sen, men läste inte mitt meddelande. Hoppas att han försvinner inte igen. Han skulle ha sina söner nu helger, jag frågade honom tidigare, men han svarade inget. Jag vill, att han ska komma, men vill inte börja att hoppas så mycket nu, eller skicka meddelande och fråga. Om han kommer, då kan han skicka meddelande. Hoppas, att han kommer inte så plötsligt, att tex. ringer, när han är framme. Men tror inte att han ska göra så. Han sa, att kanske nu på lördag han kommer. Det andra kille skulle ringt igår efter jobb klockan 10, men han ringde inte, och han var inte hemma inatten. Tror inte att han ska ringa nu idag,hoppas jag. Det är bättre, att han kontaktar inte mig mer. Just nu vill träffa bara B. Och nu kommer det brazil kille, vet inte om ska träffa honom. Han kan själv ta kontakt på badoo, ska inte börja fråga honom nu. Nästa onsdag får veta, om jag kommer in till skolan, jag hoppas, att jag har tur nu. Och det finns inte mycket jobb nu i detsember, kommer bli många lediga dagar. Ska passa på, om kan gå klippa mig. Köpte en deal, för 150 krona klippning.Bra deal. Nu har jag tvättat, städat klar. Skickade meddelande till jobbet, att ta ledigt, när J ska åka. Och sen kan jobba extra på helger. När jag städade, då skickade meddelande till B- du kommer inte? det gör ingen, vi kan ses nån annan gång, ha en trevlig söndagskväll, puss kram. Men han svarar inte. Bara att han vet, att jag bryr om honom. Det kan vara hans hemlig nr, som han använder inte ofta.Vem vet.. och jag börjar få lite känslorna hos honom. Jag vet inte, men känner , att kan bli börja kär i honom. Jag vill inte träffa nu ingen annan, bara honom, men när ska vi ses, vi vet inte. Han vet , att kommer vara utan dotter efter 18 , dets, kanske sen , kankse inte. Jag vet inte. Varför måste jag bli kär så lätt, jag har inte träffat honom, han kan bli besviken, när vi kommer att träffas. Men samtidigt, han skiver ju att om han kommer hit, kommer han för mig, eller att han vill komma till mig. Men det var ju inte helt säkert, att han skulle kommit nu idag. Han sa ju, kanske. Men han har ju söner denna vecka. Ska börja lagga maten snart, har bakat äppelpaj, vad gott det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0