9.detsember

Igår kväll hände nånting stort. J somnade klockan 9 tiden,ok. B hade skickat ingen meddelande, ok, ingen problem. Sen tittar ja på tv, och dricker cider. Öppnade badoo, det kom 2 killar att chatta. Tänkte ok, varför inte, chatta med de,sen kom B online, och han började oxå chatta.Han har inte fått mitt sms, då började chatta med bara honom. Sen klockan var kanske halv tio,. och fick viber meddelande av N! Jag blev överaskad, att tänkte vad är det nu, att han vill chatta med mig, ok, chatta med honom oxå, sen skriver han , att ring mig. Och sen vi pratade ca en timme. Jag berättade som det var, att har börjat att träffa andra, att träffat två killar, att med en jag hade sex, jag ville vara ärlig med honom. Han frågar om det var bara han, jag sa bara han. Då hade du glömt mig, jag svarade, men du hade din ex, du ville inte ha mig mer.Berättade om de sista sms, han svarade, att det måste vara hans ex, som skickade de. Han berättade, att han har flyttat nu, att han fick en tvåa nu. Att han är inte tillsammans med sin ex.Vi bara prata prata som gamla tiderna. Han var lite besviken, att jag hade varit med nån annan, men vad kunde jag göra, han hade gått tillbaka till sin ex. Jag sa, att jag vill inte vara ensamma, att vill hitta nån, att bli kär igen. Sa, att jag har saknat honom, han trodde inte mig, för att jag hade varit med nån annan. Han tänkte komma hit idag, men sen sa att han ska inte komma, för att han ska jobba. Idag han jobbar med. Jag kunde inte sova nu hela natten, tänkte bara på honom. Vad hände med honom? Jag hade kommit över honom, glömt honom, nästan, men jag saknade och tänkte på honom ibland. Nu kännde , att har hittat B, att träffa honom, men nu, jag vet inte mer vad ska göra. Jag berätta till N, att J ska åka bort. Han sa , att då kan du komma till mig. Sen sa, att jag har semester, att kanske ska åka kryssning till Tallinn. Han sa,ok. Sen sa, kanske han ska oxå åka kryssning, fråga om jag vill följa med. Jag sa, att kanske. Jag vet inte mer, vad ska göra med honom. Nu har alla känslorna tillbaka, jag vill ju ha honom hos mig, men hur seriös är han nu. Om det är slut med de. Jag måste besämma nu, vad ska göra, vem kommer jag välja. Just nu känns att det kommer bli han(N). Men nu måste vara helt säkert, att han har samma känslorna , som jag har. Han vet att jag älskar honom. Han måste ha saknat mig, han måste ha känslorna. Jag vet inte vad kommer hända nu. Han ska fylla år om en vecka. Nu måste hitta present till honom. Snart är klockan sju på kvällen, och han slutar jobba för idag. Jag har nu hela dag tänkt bara på honom,har gråtit mycket, saknat honom så mycket. Och nu skickade en sms, var skrev när hans ex hade smsat till mig, och nu skickade viber meddelande, att J ska vara hos pappa imorrn och tisdag, då kan träffa honom , om han vill.Vet inte, när han läser det. men tror inte att han ska svara nåt. Alla känslorna är tillbaka, jag var glömt honom, jag var redo, att ta en steg, att hitta nån, och trodde att har hittat nån, som kanske är intresserad av mig. Och nu kom bara han, jag vet inte hur ska gå vidare. Nu kommer han tillbaka, kanske, kanske inte. Hur ska förklara till B, varför kan inte träffa honom. Jag vet inte mer, vad ska göra. Jag måste vara helt säkert nu, att N kommer att stanna med mig nu. Jag klarar inte, att lämnas igen. Jag kan inte mer. Nu måste få veta, vad känner han mot mig, om han har riktiga känslorna hos mig. Jag vill vara med honom, jag vill krama honom, jag vill pussa honom, bara att få hålla honom. Vill att han ska komma ikväll till mig. Men han kommer inte, han ska jobba imorrn. Snart ska lägga J, sen ska ducha, sen ska sova tidigt, tror jag. Jag fick inte sova så bra inatten. Och ska jobba imorrn. Och M ska hämta J imorrn, då har jag tid för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0