10.februari

Fredag igen.  Jag har suttit vid data ca en timme, och pluggat engelska. Hittade en sida, att göra övningar. Jag måste ta lite extra min engelska. Det är svårt, jag är jätte oroligt nu, att kommer att klara det kurs eller inte. Men måste kämpa mycket, att förstå. Träna träna mycket.
Idag har pluggat  nästan hela dagen mathe . Har försökt att göra det testet. Imörjan gick inte alls, men nu har börjat att förstå. Små fel kommer, men blandar ihop mycket. J äter chips, och hon hittade mörkt choklad. Sa att hon får inte äta mycket mörkt choklad. Nu har jag varit över en månad utan godis. Äter bara lite J-s godis, eller lite kex, ingen choklad, ingen godis, eller mycket kex, som tidigare. M köpte vafflor, i måndags, det finns kvar. Äter inte de heller, som tidigare skulle ätit upp hela paket på en gång. På söndag kommer mamma, vet att hon kommer hämta mycket godis, eller cholklad. Jag skrev att hon ska hämta bara 3 paket godis, och små choklad.kex oxå , inte mer. Hon vet inte att jag har slutat med godis. Och jag mår bra. Spara pengar. Annars skulle betala varje vecka kanske 20 krona. Hela året ca 700 krona. Måste börja, att tänka hur kan spara pengar extra. Nu när kommer vara utan M.... Vet inte om han har tänkt klar, om han ska flytta nästa vecka eller inte. Jag vill inte prata med honom om det. Det är en känslig tema för oss. Jag har sagt till honom, att jag vill inte kasta ut honom, men jag är inte värd hans hjälp. Och han vet att jag har känslorna kvar. Han vet. Nu måste börja planera livet utan honom. Jag mår fortfarande mig som dumm, efter det gräl. Om han ska flytta vi kan inte prata till J just nu. Hon ska fylla år, kommer kalas, vill att hon ska vara glad. Men om M ska flytta kommer hon vara ledsen. Jag vet.
Ska kolla nån att äta. ska göra fruktsaallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0