11.februari

Det kommer Scoopy filmen, J tittar. Men snart måste lägga oss. För att vi måste åka till hamnen imorrn, hämta mamma.
Idag var jag och J i badhuset. J fick simma, inte jag , men fick vara i bastu. Det är bästa vad finns. Och jag har plyggat idag. Tittat på mathe, måste plugga mera lite. Sen har tittat engelska. Hittade oxå övningar för grammatik.
Nästa vecka kommer att vara uppdagen. Skola , J-s födelsedag. Men mamma är här, då kan fixa mina sakerna. På tisdag ska gå till andra körskola. Och bokade riskettan , när Sweetie är här.
Men M det går som vanligt. Han berätta , att hans farbror son ska komma till Sverige. De bor i Finland. Han har praktik 5 veckor. Tänkte att han ska bo här. Men han har inte pratat att han behöver bostad. Men säkert att han ska komma hit. Hur kommer jag att klara med alla de folk.Tiden bara rinner iväg. Vill leva  mitt liv perfect. Vad kommer att han göra-stanna eller flytta. Jag känner att han ska flytta, jag vet inte. Jag vill inte träffa min mamma, vill inte träffa hans syster , vill inte träffa folk,om de frågar hur mår jag.
Ska kolla oxå filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0