12.februari

Mamma är här.Hämta imorse henne. Det har gått bra, men hon hämta så mycket igen-sylt( 3 burkar som vi inte äter),godis( 2kilo), estnisk salami, ost, kohuke,Ah orkar inte skriva allt.Blev arg, för att hon hämta så mycket. Ok, en dag är över, 5 kvar. Hoppas att kommer att klara bra. Men kommer inte vara hemma ju. Måste plugga mycket.
M är ute och handlar. M sa att vi kan ge den gammal data till mamma. Tänkte ja så , men efter våran gräl, när sa att han kan flytta nästa månad, tänkte att inte ge bort data. Men det betyder att han ska inte flytta då. Han tänker att stanna. Det är nästan säker då. Han vill köpa ny , att jag ska få det data då. Han ska vara ledig imorrn med. Hans kusin ska komma imorrn, han ska hämta honom i hamnen. J ska vara ledig imorrn., kanske. Det är bättre för mig. Måste kolla mathe igen, imorrn har leksion, men det är inte viktigt, Bättre att gå, sista chansen att lära det sista, jag har lite fel. Jag vill ju bli VG. Och sen har jag ju engelska. Jag börja göra grammatik varje dag nu. Måste bli bättre, ska prata imorrn med lärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0