18.februari

Det är lördag. Min mamma ska åka hem ikväll. Tiden har gått. Har fått lite hjälp, men nu kommer allt vara som vanligt. Ska ta henne till hamnen, sen ska komma hem. Städa hemma, det är en måste. Måste skriva samt engelska uppsats. Började redan, men kan inte skriva när J skriker, pratar här. Ska skriva när hon sover.
Sen kommer Sweetie nästa fredag, och M kommer att vara ledig. Han prata att de vill åka till Tallinn eller till Riga. Om de ska åka hoppas jag att de ska ta J med sig. Jag behöver tid att vara utan de. Nu börjar det bli jobbigare i skolan. Måste plugga extra, om vill ha bra betyg. Hoppas att kan fortsätta med kurs, men kommer att börja jobba 2 dagar i veckan. Måste få mer pengar. Att ta mitt körkort. Och nu är jag helt säker, att ska fortsätta med Tumba. För att det Globens är helt galna. Igår de ringde, och fick avboka tiderna, som har bokat , nu har jag nya tiderna. Jag kan inte byta tiderna hela tiden. Det kan hända att de kommer snart igen avboka de tiderna. jag har min schema, som måste passa. Jag är arg på mamma, för att hon hämta mycket sötsaker, att börja äta själv oxå...
M sover, imorrn är han ledig. Hans kusin ska komma hit imorrn. Ska skriva lista , att kan handla imorrn. Och M betalar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0