25. februari

Har inte fått sova så bra. Hans syrra kom i natten. Låg i sängen, då prata så länge. Och sen hörde jag nånting att de prata om mig. Jag blev så ledsen efter att kunde inte somna om. Jag blev så arg på honom. Jag sa nu imorse, att fick inte sova att de prata om mig. Jag börja må så dåligt igen. Känner sig så ledsen. Jag vet inte om jag kan vara normal, efter det att de prata om mig. Måste bara hålla mig ut, men jag vill bara att han flyttar nu. Han fick sitt pass,nu kan han åka. Bara lämna oss, jag vill inte att han ska träffa henne mer. Aldrig mer. Jah hatar honom så mycket. Hatar de dag, när träffade honom, att fick J med honom. Det gör så ont. Jag har redan så mycket att göra. Mycket att göra i skolan, och nu J- s kalas. Jag vet inte hur kommer att vara imorrn. Jag såg J-s film igår, med bilderna. Jag blev så ledsen när jag såg den, att tårarna bara ville komma. Och sen de titta i natten, jag bara gråt. Jag kommer inte att klara det filmen imorrn. Mår skit, jag vill inte ha den kalas, det kommer mycket folk, och om jag bryter ihop., vart ska ta vägen. Jag vet inte hur kommer att klara. Jag måste skriva novell analys senast imorrn. Men har inte förstott hela texten, så att jag översätter hela texten. Har gjort bara 2 sida , 6 kvar. Det tar evighet. Måste göra sen , när J sover. Men kommer att vara så trött, imorrn. Måste skriva oxå.
Nästa vecka skolan igen. Jag fick svar från skolan, jag kom in till alla kurs. Men jag kommer att börja jobba 2 dagar i veckan-april- ,maj. Sen ska jobba hela sommaren, sen ska J kommer att börja i skolan. Och vi kommer  att vara ensamma.....Jag har inte pratat med mamma om att vi är skilda. Jag klarar inte att prata med henne. Jag kan inte låta J att åka til Estland. Det kommer att vara så jobbigt för oss båda två. När alla är vakna, ska gå handla, hoppas att han ska ta mig med. Om inte kommer jag att gå härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0