28. februari

Det är våren på vägen. Men alla vårkänslorna ära borta. Så mycket börjara att förändras nu. Om mitt körkort. Det går ju så långsamt. Nu har jag kommit fram, att kommer lämna det allt. Men men. Bestämde nu att ta intensivkurs på sommaren, när jag har semester. Skickar J till Estland. Har kollat runt här lite . Utanför Stockholm , det är bättre, för att jag vet att jag kommer inte att göra så mycket hemma ju. Jag ska köra de leksionerna, som jag har kvar , sen kommer lämna. Vet inte om jag ska göra riskettan , men tyckte att det är bättre att göra, spara tid och lite pengar. Jag ska inte prata med M om det. Så nu måste börja att spara pengar för det . Det kommer att kosta ca 15 000krona, men där är oxå risk2, uppkörning, teori, osv. Och jag fick min bedömmning igår. Och jag behöver inte mera att plugga , bara engelska a, sen kan ansöka till högskolan . Yippi. Det betyder att börjara att jobba. Jag berätta till m, att nästa månad har jag inkomst 0. Han sa ok, han ska betala allt.
Alla är ute, så är jag ensamma hemma. Ska göra engelska. sen ska Sweetie kolla , och rätta till mina fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0