3.februari

Hej snälla dagboken. Sitter på soffa, det kommer en film på tv.J tittar, ska oxå titta det. Men måste skriva lite om allt. Det känsla kom igen ikväll.När  blev ledsen, saknader efter honom är så stor. Det gör ju så ont, att man kan inte visa känslorna. Vet inte om det går över. Jag har ju ingen aning, när han ska "flytta". Hur kommer att livet ser ut. Just nu har jag mina önskningar-ta körkort, börja plugga på riktigt,hitta andra bostad. Ja har inte pratat med honom om det, att jag söker vidare andra bostad. Jag bara vill inte leva här. Jag vill inte sova i "våran" sängen. Jag vill kasta många sakerna, som påminner honom. Jag har ju tagit ner våran bröllopbild på väggen. Jag försöker att vara bättre, att jag bryr om honom, men han. Han ser inte mig. Jag förstår inte varför.
Nästa vecka ska komma min  mamma hit. Han kommer fråga säkert om vi vill gå ut, när han är här. Men frågade redan honom , men han sa inte nej, inte ja heller. Jag bara frågade om han vill gå till bio med mig, när mamma är här. Men det kommer inte att hända, jag vet att han ska gå med Shaid. Han berätta oxå att han ska ta ledigt, när hans syster är är här. Så han jobbar 6 dagar i veckan.
Jag önskar bara , att allt kommer att förändras....men det kan inte hända.Det är svårt, men måste hålla huvudet upp och vara strark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0