4.februari

Tittar på Mello med J. Hon är vaken, vi vila lite eftermiddagen. Efter bio. Vi var här i Tumbabio,tittade"Mästerkatten".
Idag har jag varit så nere, igen. Blev ledsen, att saknar honom så mycket. Arg på J, men det är inte hennes fel ju.Laggade kycklig idag för lunch, och han åt oxå innan han gick till jobbet. Han sa Tack sen. Han brukar inte äta min maten. Sen tänkte att måste visa vad känner. När han var vid dörren, kramade J. Jag bara gick fram och sa, om jag få krama honom. Och det fick jag. Jag vet inte att jag måste släppa honom. Han skulle bara packa sina saker och bara gå. Men nej, han stannar. Det gör ont, men det blir inte bättre när han går på riktigt. Men måste släppa honom, men kan inte. Jag börjar dejta andra, kanske,pratade med en kille i badoo. Han vill träffa mig, kanske ska träffa honom, när mamma är här. Vem vet.Kommer jag att klara det, vet inte. ska få se.
Snart ska J sova, sen ska börja skriva film analys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0