5. februari

Vet inte vart ska börja skriva nu. Idag på dagen kollade M-s andra telefon. Jag kan inte att låta bli ju. Hittade en massa sms, samtal. Började läsa där då några. Och vad kom ut. Jag kan inte fatta, att han mår själv så dåligt. Han har träffat prostitutes, och inte bara en, 2 stycken . Vet inte hur klarar allt det här. Nu har skickat till en nr, att lämna min man i fred. Jag har inte frågat honom, men jag är så besviken i honom. Och han träffat de , när han jobbar. Jag kan inte låta bli. Varför han gör så mot mig. jag vill kasta ut honom direkt. Men kan inte, jag klarar inte göra det mot honom,jag älskar honom. Hur kan jag ha kvar känslorna. Ville smsa till honom, och skriva att saknar honom, men han bryr inte om det ju. Pratar själv med en kille i badoo. han känns ok, att träffa. Kanske ska träffa honom snart. Om allt går, om jag klarar. Det finns killar, som vill träffa mig.Jag måste gå vidare med mitt liv. Men just nu det är jobbigt. Men måste vara starkt. J ser mig, när jag gråter och är ledsen.
Imorrn skola igen. nu vecka börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0