6. februari

Har pratat med min ny kompis. Han känns ok, att träffa. Det är så lätt att prata. Så jag försöker ta en steg. Lite i taget. Men M? Vad ska göra med honom. Jag är en dumma tjejen. Imorse innan gick till skola. Ringde i hans andra mobilen till de "hora".De svara inte. ok.Men mår jätte dåligt. Tänkte att prata med honom idag. Han läser till J nu. Kolla mobilen, han hade raderat alla meddelande. Han vet, att jag vet. Vad kommer att han svara. Han kommer vara jätte arg. Men det kan hända att jag kommer att säga , att han kan flytta. Jag mår så dåligt redan. Men måste hålla mig. Jag måste lämna honom, men det är svårt. Han träffar horar, jag kan oxå träffa andra. Men det var sista droppen till mig. Jag fattar inte varför han gjorde så. Jag kan förstå , att han träffa nån tjej, ok , förstår, men att vara med nån hora. Och betala för det.Jag måste säga , jag måste prata om det. Kommer att säga, att han kan börja att hitta andra bostad. Jag klarar inte mer. Hjärta slår som tusen. Jag måste få komma ut allt, vad jag tycker om det. Ska få see, vad han kommer att svara.
Imorrn har jag körning. Ska boka tid till riskettan oxå. Ska gå när Sweetie är här.J kan vara på dagis, men han vet inget ju, att jag fortsätter.
Han är klar nu med J.
Nu börjar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0