6.februari(senare)

Jag har pratat med  honom. Fråga om han ligger med prost.Han fråga om jag har sett nån porrsidorna. Jag sa nej,. Sa att jag läste hans meddelande, han fråga vilka. Han hade raderat. Han prata inget. Fråga varför jag läser hans meddelande. Jag sa att jag visste inte att han mår så dåligt. Att han kan gå så nere. Sa, att om han kan flytta nåsta månaden. Han sa ok. Han titta på tv. Jag har sagt det, vad jag ville och jag har fått svar. Nu det är slut. Finito. Nu börjar nästa steg. Men hur kommer det att vara. Kollade upp, att ta bostadsbidrag, nästa månaden. Och sen måste ta lån. Jag vet att jag sårade honom, men jag bara kan inte mera. Jag orkar inte. Ska kolla runt här.sen ska försöka att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0