8. februari

Nu har båda lugnat ner sig lite. Igår var M o J ute lite. Han köpte till J, fotballsbordet. När J sov började jag prata med honom. Jag sa direkt, att det är jobbigt för mig , om han är här, att jag har känslorna kvar. Att behöver inte hans hjälp, att jag är inte värd det. Han sa att han kan flytta till S. ok. Pratade om igen om de sms.Att det är kunderna , som lånar hans mobilen. Jag visste inte det. Han sa, att jag är inte redo att sova med nån annan. Men nu han ska sova med nån. Jag sa med, att jag är inte redo att träffa nån annan. Han sa att han ska åka till Pakistan, han vill inte vara här. Han gråt... Sen gick han till S. Smsade, att han har ledsen om han blev arg, att han mår inte bra, att han ska till S. Svarade att förlåt att sårade dig, och skrev att det är jobbigt för mig, att kan inte krama honom. Att saknar honom. Att vi måste tänka båda två om oss. Tror att han ska flytta , nästa månaden.
Idag när kom hem, såg inte hans bilen vid parkering. Första tanke var att han har gått nu....Men han tog bilen till station, att parkera där. Lättnad. Jag vet inte vad känner. Om han går. Jag har lugnat ner lite, men jobbigt.
Pratade igår med annan kille. Han är oxå fusk, eller fattar inte. Pratade i timmar, sov efter klockan 1. Han sa oxå , att det är inte han på bilderna. Vet inte om han vill prata med mig, eller inte. Men är så trött, ska sova tidigt idag.
Ska ta en dusch., tvätta håret oxå.
Vad kommer han att göra? Vill inte prata om det. Måste vara snäll mot honom.
älskar bara honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0