9.februari

Det går lugn här. Idag var skolan. Engelska är så svårt. Vet inte om jag klarar provet. Måste kämpa mycket nu.
Mathe har vi första provet på onsdag. Der är inte så jobbigt. Men , men.
M började lite senare. Vi pratar med varandra lugnt. Måste ju. Prata att det är bättre att bjuda alla J dagistjejerna till kalas. Han sa, det är ok. Han frågar Rachmi oxå att komma med sina barn. Det är ju roligt. Men nu måste börja att tänka på maten. Men har fått lite tips. Ska köpa imorrn inbjudningkort. På måndag ska lämna till alla. Nu börjar det bli lite jobbigt. Först kommer min mamma, hon stannar en vecka, sen kommer M syster, stannar oxå en vecka. Måste kämpa att inte visa hur jag mår. Jag bara hoppas, att ingen kommer att fråga, när ska skaffa syskon. Jag hatar det.
Imorrn är ledig från skola, men måste plugga hemma. Ska ta engelska. Måste göra oral presentation. Jobbigt. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0