11.januari

Igar efter klockan 9 pa kvallen,tittade en film pa tv. J sov redan.Tankte pa honom, bara lite.Och sen han ringde. Laste han mina tankar. M fraga, om J sov. Han korde bilen samtidigt. Och borja prata, forst om vad Botkyrkabyggen ska fixa hemma. Han sa att om jag kan gora felanmalan. Vi har en hel del, som behovs att fixas. Sen sa, att ok. Vi kan gora det tillsammans, nar bada ar hemma, att skriva upp. Vi behover inte duskutera om de nu, nar han ar pa jobbet och kor bilen. Han sa ok. Sen han borja prata om J s kalas.Hon ska fylla ar om en manad. Om jag har tankt att gora nat. Beratta att tankte bjuda alla dagisbarn, att kan hyra lokalen nere i huset. Han sa, att det racker med bara narmaste kompisar fran dagis.Inte alla. Sen sa, att vi kan prata om det, nar vi ar hemma. Samma sak, att inte diskutera nu. Han sa ok. Fattar inte att han ringde, han ville prata med mig. En steg vidare, att vi borja diskutera om viktiga sakerna.
Idag hade jag korning, och det gick bra.Larare sa oxa , att jag vagar mer, ar mera bestammt bakom ratten. Jag hade ju paus igen en manad, men det gick bra. Ska kora ny varje vecka.Maste boka de andra 3 leksioner oxa snabbt. Ska till mathe idag.Det gillar jag. Jag kan mathe, men det kommer sma fel.Imorrn engelska och sen mathe. Har gjort laxa engelska, men har inte fatt svar. Fattade inte om min laxa gick framme.Men det stod dar, att det ar inlamnat.
Ska lagga lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0