12.januari

Första skolvecka är över. Och jag är nöjd. Fick mitt testresultat på engelska.Det var 46 rätta av 80. Då ligger jag Engelska A. Och brev till lärare fick oxå godkänd. Mathe känns lätt, måste tänka lite ibland, men det kommer inte att vara nan problem. Måste börja ansöka nya kurser. Men väntar mina slutbetyg, bedömning, har inte fått ingen svar. Sen ska börja ansöka till högskola. Och tänker ansöka inte bara en skola. Hoppas bara att kan komma från hotell, har inte sagt upp mig, men kommer att göra när kommer in högskola, annars måste stanna kvar.
J är nöjd, med nya dagistiderna. Lämnar klockan 8 , hämtar klockan 4. 2 dagar ska lämna henne klockan 9, då kan hon äta frukost hemma.
Imorrn ska ringa Botkyrkabyggen, att göra felanmälan.Jag har en lång lista. Sen ska boka körtiderna. Sen ska ta och plugga engelska extra. Måste göra det, att bli bättre.Inte bara vad måste göra hemma.
Söndag , måndag är M ledig. På lördag måste hitta att göra nån, inte stanna hemma. Tänkte gå till badhuset, men väntar min tante.
Och M-s syster kommer hit i februari-mars. Och kanske hennes kompis med sin son.Om en månad ska fylla min stora tjejen 6 år.Måste börja planera lite, annars kommer det vara allt i sista sekund.
Ny ska stänga tv , hon tittat det så länge.Ska leka med henne lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0