14. januari

Idag har jag och J varit i Stockholm. Det var länge sen, när var på stan, på riktigt. Men inte så lätt med en dotter, som orkar inte gå överallt. Men vi gick till Leksakslandet. Det var roligt för henne. Planerade att gå nånstans, att M kunde sova hemma. Och det fick han. Efter det gick till en cafe, tar en fika. Sen hem. J somnade på tåg, men hon fick bara vila 10 min, sen var det Tumba. Hemma, när M gick till jobbet, vilade ca 2 timmar.Nu är vi pigga, har ätit precis middag, och nu tar det lugnt. J leker med sin häststall, köpte det oxå till henne.
Igår ringde M,när J sov, och prata nästan halv timme. Om nästan allt, om mina studier, om hans planerna. Och sen han berätta, att jag har förändrats mycket, efter det att har börjat med skola. Han sa , att jag är frisk. Att tidigare har jag varit så nere. , har varit sjuk? Vi har börjat att prata mer med varandra. Men det är en bra sak. Men tror inte att det ska bli vi 2 snart.
Idag ringde min mamma. Hon ska komma hit när J ska fylla år. Men hon ska vara här ca en vecka. Och hon kommer inte samtidigt, när Sweetie kommer. Hon vet inte att vi har problem. Men kanske ska ta , och fråga honom, om vi kan gå ut. Vi har inte varit ute aldrig, efter vi fick J. Men vet inte om han vill gå ut med mig. Önskar att han ska säga JA. Men tror inte att han vill gå ut med mig. Han ringde precis, men J ville inte prata eller han fick körning. Imorrn och på måndag är han ledig.
Måste ta min engelska allvarligt,med grammatik. Ska kolla senare , om kan läsa grammatik lite, när J sover.
Nu ska diska lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0