24.januari

Idag är det tisdag , och jag är ledig, från skolan. Men plugga hemma idag, engelska.
Ska börja tvättstuga klockan 10, då kan samtidigt plugga här. M sover som stock. Han var ledig söndag-måndag. I söndags var vi alla 3 ute. Det snöade, J fick åka pulka, och sen åka skidorna. Det var roligt, även för M, som brukar inte vara ute med henne, nästan aldrig. Sen åkte att handla, och för J blev det Mcdonalds.
Igår hade skolan, som vanligt. Måste börja kolla nya kurs, att ansöka. Samt tänkte kolla upp, när ska få svar från skolverket, som räknar ut mina poängen.
Igår jag tog en steg. Jag skrev ju ett brev till honom, och ville veta om han hade läst det. Då igår frågade direkt, och han svarade ja. Men prata inte om det brevet. Känslig tema för mig, och även för honom. Han ringde igår till migration, att fråga , när han ska få svar om svensk medborgarskap. De svarade , att han ska få svar nästa månad kanske. Då betyder det, att han ska åka redan på hösten. Han sa igår oxå , att jag kan behålla den lägenheten. Att måste inte flytta. Men vet inte. Jag kommer göra om här sen. Ändra allt, om kan. Vet inte ju om kommer in till skola på hösten.
Just nu känns det ok, om han är här. Men hur kommer det gå, när han ska åka. Jag har ingen aning.Måste tänka positivt. Vissa dagar är jag ledsen igen. Det gör ont i hjärtat, om man har känslorna, och man kan inte krama det man älskar.Ah vill inte börja tänka på det nu.
Ska börja med tvätten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0