27.januari

Har precis väckt M,han ska börja klockan 4. Ska hämta J oxå snart, sen ska börja att fira helg.
Idag hade jag körning , och det gick bra. Jag är så glad , att höra att jag kör varje gång bättre och bättre. Jag har nu 14 leksiner kvar. Är osäker om det räcker, eller måste köra mer. Men kan köpa sen en 10 pack, eller 20 pack. Vet inte, måste fråga trafiklärare. Sen har jag 3 dubbelleksioner i gullmarsplan. Sen kan öva lite att köra på stan , kanske. Hoppas att få körkort före sommar, eller present när fyller år. Måste satsa lite extra.Och det behövs pengar. Kanske ska börja jobba i aprill, extra om M och J ska åka till Pakistan. M planerar att åka , men det är inte sant.
Ska hämta snart J, sen ska handla lite mat hem.Imorrn ska till badhuset. J kommer att vara glad.
Hinner äta semla och dricka en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0