4.januari

J sover redan. Klockan är över 8 , snart 9.
Jag har bestämt mig, att skriva ett brev till honom. Bara känner, att jag måste släppa ut allt vad jag har känt alla de 7 år tillsammans. Jag orkar inte hålla mig länge. Det kan bli värre, men bara vill att han kan förstå mig.Orkar inte-på morgonen till jobbet pigg och glad, och sen när hämtar J, kommer hem.När öppnar hemdörren, börjar direkt gråta.Det är redan 3 dagar irad. Han börjar jobba klockan 4 eftermiddagen, då han är inte hemma. Jag har väntat att tingsrätten ska skicka nå papper.Men det är vi som måste meddela, att vi vill fortfarande skilja sig. M har inte frågat om det. Men snart han ska fråga o det. Ska skrva det brev, men kommer att mejla det honom imorrn innan ska till jobb. Då kanske han ska läsa det innan han ska jobba . Jag kommer inte att vänta nån svar från honom.Jag har fått hans slutlig svar, tror jag.Har ingen aning vad kommer hända , när han läser det brevet. För att det kommer vara lång lång.
Ska hämta sista tvätten, sen börjar med mitt brev till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0