5.januari

Ja, jag skrev brev till honom.Det blev ca 1, 5 A4 sida att skriva i data.Och skrev det för en timme.Men skickade det imorse, innan gick till jobbet. Vet inte , om han läste redan eller inte. På jobbet bara kollade, om han har skrivit tillbaka, men nej. När kom hem , var ingen brev hemma heller. Men skrev ju i brevet, att han måste inte skriva tillbaka, bara ville prata ut, hur känner. Jag har ingen aning, vad kommer hända, när han ska läsa mitt brev. Hur kommer han att titta på mig. Vill inte tänka på det just nu.
Nästa vecka ska börja plugga  -mathe och engelska. Ansökte oxå NK A, men kom inte in. Behöver det att plugga vidare till sjuksköterska. Kollade upp ,att läsa privat,Det kostar ca 3000 krona, men är det värd .Väntar svar från Högskolaverket, att veta mina gymnasiepoäng. I mitt hemlandet Estland vi läser inte de A, B, C osv. Kankse måste ta mera kurs, att komma in till högskola.Vet inte. Då måste plugga Komvux, hela året, sen kan ansöka vidare. Tråkigt.
Nu kommer vara ledig 3 dagar, Jenna 4 dagar, M kommer vara ledig på söndag, och på måndag.
Ska surfa lite runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0