6.januari

Ledig idag. J vakna klockan 7 imorse, börja titta sina filmar.Jag somna på soffa. Har varit i centrum idag.Handlat lite fredagsmaten, lite småsakerna.
Imorrn ska til bio med henne.Jag kan inte stanna hemma , om M sover. Jag vill inte stanna, för att han kan inte sova ut. På söndag ska till Lekslottet med en J-s dagiskompis. De är inte just bästa kompisar, men det går. Nu kommer jag visa till honom, att tänker inte vara hemma, när han sover på morgonen. Vill bästa till honom. Jag vet inte om han har läst mitt brev.Han har inte pratat med mig om det.
Den vecka tjänade med Tradera ca 30 krona, inte illa. Det går sakta sakta,måste börja lägga nya annonsen.Måste rensa bort alla småkläderna, annars måste kasta de, om vi ska flytta. Vet inte när hittar mindre lägenhet. Hoppas att snart, vill inte vara här.
Ska diska nu, sen ska titta "Mumien" filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0