7.januari

Idag var dagen ok, lite gnäll, men det är nästan varje dag.
Jag och J var på bio idag, tittade Leijonjkungen.Hon tyckte om den filmen. När vi var borta, då fick M sova hemma lugnt. När vi kom hem , var han vaken. Inte mycket prat, lite som vanligt. Jag skickade ju i torsdags det brev, visste inte om han har läst det. Men idag kollade hans mobilen, och det såg att han hade öppnat det mejl, då kanske han läste brevet med.Men han har inte sagt inget.Och sen kollade om, han har kontakt med "henne".Såg inte att de har ringt till varandra, eller smsat.Sista sms, var när hon önskade "gott nytt år" i lördags förra vecka. Lättnad för mig.Men vem vet, kanske hon har åkt bort eller nåt annat.Vet inte.
På måndag börjar skolan, ska läsa bara mathe och engelska. Inte natur.för att ska vänta mina poäng från Högskoleverket.Kanske behöver inte läsa det.
Ska titta på filmen., börjar halv 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0