10.juli

Efter jobb och för J-s simskola. Hade tid, och kom hem. Nu tänkte skriva lite.
Igår fick inte skriva prata med honom mer. Ville inte börja själv heller. Kanske idag han har tid över för mig. Jag saknar honom så mycket, jag vill krama honom på riktigt, jag vill att han ska komma till mig, men vill inte säga det.Förra vecka han sa redan 2 kvällar, att han kommer till mig,men han kom inte.Ja, han var här, när jag var inte hemma i lördags.Jag räcknar dagarna, när han ska åka ju. Det är bara 10 dagar kvar. Jag är rädd, att kommer inte att träffa innan han går. Jag bara hoppas, att han saknar mig oxå så mycket.
M var hemma, när kom, eller han började jobba. Han lämnade papper, att lägenhet är nu i mitt namn. Frågade, om han har flyttat, han svarade ja.Vet inte,om han ska komma hit efter jobbe eller inte. Han ska ringa senare säkert. Jag är ledsen, för att kan inte vara med N, när behöver honom. Jag hoppas, att få se honom,, och säga vad känner.Jag ska inte ringa honom, han svarar inte, jag vet. Han pratat bara i skype med mig nu. Men kommer hem efter klockan 7, sen ska äta maten, sen ska lägga J. Tänkte öppna skype, men inte skriva , eller ringa. Det är han som ringer alltid.
Ska gå snart till J-s simskola. Kanske senare ska skriva, hur det gick med honom.
Klockan 8, och jag är så ledsen, vill gråta ut mig. M skickade meddelande, att han ska flytta snart, ska fixa bara papper.Efter det kommer känslorna, att vara utan nån, det gör ont,Nu måste klara mig själv, men det kommer att vara jobbigt, om kommer må dåligt.Just nu känner att jag är ingenting.Tårarna bara rinner, jag tänker bara på honom, vill prata med honom, se honom, krama, pussa. Jag vill känna att jag har nån att hålla. Han har inte kommit till skype, passar redan efter klockan 5. Det betyder att han är inte hemma. Kankse han är hos henne, jag vet inte.Jag vill inte ringa, för att han svarar inte, jag vet. Kan prova bara en gång,nej. jag får inte, han kan prata, när det passar för honom. Jag vet inte vad jag gör med honom, jag har så starka känslorna, om han vill inte träffa mig mer. jag vet inte, det vill jag inte. Jag vill bara krama honom. Nu loggade ut mig. jag kan inte bara sitta där och vänta ju. Han vet att jag brukar vara där efter klockan 8. Jag vill bara ringa, men det är ingen ide, för att han svarar inte, jag vet inte. Då ser han direkt, att jag är galen i honom. Nej, ska gå och ducha, och gråta mig ut. ALLT vill ut från mig, alla tårarna.
Han kom till skype, men inte prata. Ringde klockan halv 9, men han svarade inte. Nu sa bara hej, och hur mår du. han svarade att han mår inte bra, frågade vad hände, han sa inget. Sen ringde, men han ville inte prata. Nu skrev meddelande på arabiska -jag saknar dig
Nu skickade sms, att det blir bättre. Han ska åka nästa vecka, jag förstår att han har mycket att tänka på, men han brukar vara några dagar , sen är han ok igen. hoppas jag, han loggade ut direkt, när hade skrivit med mig, då min meddelande väntar. Nu vet att han är inte ok. Låter honom att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0