12.juli

Idag få veta, om jag kommer in eller inte. Men jag drömde att jag hade kommit in, men det var ju bara dröm.
Igår var länge i skype, men han ville inte kontakta mig, inte jag heller. Logga ut, sen kollade badoo, och han är kvar där. Tidigare har kollat honom, och hittade inte honom, då tänkte att han hade lämnat badoo, och nu. Jag vet inte vad jag ska göra, jag saknar honom så mycket, me jag får inte prata med honom just nu. Tänkte ju vänta några dagarna, sen , men det kan hända, att han svarar samma, att han mår inte bra. Hoppas träffar honom igen idag.
Igår M berätta att han ska ta pappaledigt , nästa vecka kanske. Det blir lite lättare, men men. han sa oxå. att han ska flytta, kanske ska redan ikväll. Nä, ska gå springa lite, det regnade, men nu det är slut.
Efter jobb.
Ingen skola, reserv alla plats, bästa var plats 83, sen andra upp till 600 plats.
Jag slutade klockan halv fyra, var i mobilen, och kollade att han var i skype, lämnade öppet. Sen kom byta kläderna han hade ringt 2 min i halv fyra. Sen ringde , men han svarade inte, sen skrev bara "hej", sen efter 10 min han ringde, men fick inte prata , svarade, men han hörde inget, tror jag. Sen skrev att vi kan prata senare, när är hemma. Han läste det, men svarade inte. Han är på jobbet, kollade badoo. Det är så lätt, att kolla där. Men varför han ringde, jag förstår inte. Mår han bättre redan nu. Eller han tyckte om det sista meddelande "jag saknar dig"på arabiska. Varför ringa klockan klockann halv fyra. Nu snurrar han i mitt huvudet igen. Hoppas kan prata med honom senare, när är hemma. M har packat sina kläderna, slängt en soffa. Han ska flytta., då kommer han inte sova här, hoppas jag. Han är ledig idag, tror jag. Han sa igår. Han ville att planera pappaledigt. Ska hjälpa honom, men var är han nu. Han svarar inte på sms. Ska hämta Jennica, sen ska till simskolan.
Klockan är åtta, sitter vid data. M är kvar, jag sa "hej" till N, men han svarar inte, han har inte läst, eller kan inte prata nu. Han brukar svara direkt annars. Men det kan hända, att han ska ringa direkt. Men M är här. Han ska flytta, men fattar inte, när. Han har packat sakerna, tänkte att redan ikväll kan vara utan honom, men nej. Han vill ta ju pappaledigt, sen frågade, om han kan stanna kvar här. Jag sa nej. Han frågade ,om jag har träffat nån. Jag svarade, att ja, frågade vem är han, varifrån kommer, hur länge har varit här. osv. Han är orolig. Men nu vet han. Kan jag få prata med min älskling ikväll eller inte. Jobbigt, att M är här, kan inte sitta här i skype så länge ju. Måste gå ducha oxå,J ska vara ledig imorrn. Han ska inte jobba. Ska hjälpa honom att fylla papper.
Nu hjälpte honom att fixa papper, sen han sa att det är lite pengar, att jag kan jobba. Vad i helvete gör han. Hatar honom. Säger att jag ska ta pappaledigt, sen bara , nej. Nu kan han flytta ut. Nu kan han ta J bara söndag och måndag, som vi har pratat.Jag vill inte ha honom här nu mera. Bara gå. Och min kompis N vill inte prata med mig, öppnade skype igen, men han svarar inte. Han måste vara uppdagen. ca 2 timmar väntar, men nej, han prata inte. Ok, han kan vara själv. Men varför han ringde, att prata med mig. han ville säga nåt, eller och nu. nu han svarade, sa hejm´, nu skriver vi, M är bakom mig på soffa. ska skriva lite med honom.Han ringde, fick prata bara 5 min, han såg att flyttade runt i rummet, sen sa att han var uppdagen, att ska ringa senare. men när. Ska jag vänta nu.sa bara "hejdå".Eller han såg mig gå runt, och tänkte att min ex är kvar här. Nej. Han kan inte tänka så.vet inte. Men M ska flytta imorrn. Ska lämna skype i mobilen kvar,om han ska ringa nu. Ska skriva lista, vad ska handla imorrn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0