13.juli

Fredag idag. Skönt att vara ledig nu 2 dagar. M gick redan igår sova hos Shaid. Han ska komma och packa idag, tror jag. Jag tror att han blev besviken, att jag hade träffat nån. Men nu han vet. Men sa , att det är inte seriös.
N ringde inte tillbaka. Jag tror att han förstod, att ex var här, och ville inte prata med mig. Han blev arg,tror jag. Men idag tänkte skicka meddelande,att han flyttade igår. Kan jag gå vidare med N eller inte, jag vet inte ju. Han kan börja undvika mig igen,jag vet inte. Bara en vecka kvar , sen går han. Jag hoppas att kan träffa honom, eller han kan komma hem till mig nu. Nu måste han inte vara orolig, att  ex kommer. Kommer han att svara på min meddelande. Tänkte göra det , när jag har rast. Hoppas att han har skype online. Just nu är han online , hela natten, dygnet runt.Men hittade inte honom i badoo. Men han är offline, och han är hemma. Lättnad lite. Ska börja fixa mig. Sen väcka Jennica. Hon vet att hon ska stanna hemma med pappa,, men nu är han inte här. Vet att hon kommer att bli ledsen.
Efter jobbet:
Sitter här, och sa Hej till honom,men han svarar inte. kanske ska vänta igen 2 timmar, eller han är uppdagen. Jag skickade meddelande- äntligen ensamma, ex flyttade igår, han var kvar,när du ringde igår.Mår så bra nu. Han svarade inte. Kollade badoo, han är hemma. Men kanske kan inte prata nu, han svarar när det passar till honom, Jag vill gråta just nu, jag är så ledsen. Kom hem, ingen M, det känns så tomt här. Men saknara min N så mycket, om en vecka kommer han att åka, kommer jag träffa honom eller inte. Jag  vet inte, vi träffades för 3 veckor sen nu.Jag vill bara honom just nu, hålla, krama....tårarna kommer. Bättre att gråta allt ut,men det gör onte i hjärtat just nu. Ska ta min kvällsducsch, vet inte när han har tid ju. Jennica somande på soffa redan. Tänkte gå handla, men inte nu.
Efter klockan 8. J sover fortfarande.
Jag var i skype, han hade loggat ut. Ok, Tänkte han vill inte prata med mig. Ville ringa honom,men tänkte ju att han ska inte svara. Men han svarade, Pratade ca halv timme. Han vill komma till mig, men han skulle sälja sin bilen idag, men köpare har inte ringt. Sen sa, att om han ska sälja bilen, sen han ska komma direkt till mig. Men tror inte att han ska komma. Nu när slutade , han kom in till skype. Ringde direkt honom, fick se honom. Prata lite. Han berättade. att Sigtuna hem ringde, att han ska få lägenhet i augusti, men han sa att han vill inte. Att när han ska komma tillbaka, han ska ansöka igen. Börjar tänka, om hans ex. Är hon här eller han bara säger. Jag förstår inte. Jag vet inte vad ska göra med honom. Jag saknar honom så mycket, jag sa till honom. Sa att vi kan träffa, när han är tillbaka. Det är lång tid. Jag frågade, om han kan komma hit imorrn. Han sa, om han har tid, Han måste sälja bilen. Jag vet inte vad ska göra. Han sa, att han ska åka redan på torsdag morgon. Jag vet inte vad ska göra med honom. Jag känner att han vill inte träffa mig. Jag frågade, om vi kan ha kontakt, innan han ska åka. Han frågade, varför han ska kontakta mig. Frågade, om han vill inte träffa mig. Han svarade, att han vet inte. Börjar ta det lite som, han vill inte träffa mig. Men samtidigt säger. att han vill träffa mig, han vill komma till mig. Jag förstår inte honom. jag loggade ut, han är oxå utloggat nu.
Fredag idag, och J sover redan. Vad ska göra imorrn, vet inte. Om han ska komma hit eller inte,Men planerar inte, att han ska komma nu. Ingen ide, att fixa allt. och sen han kommer inte. Ska kolla på tv nu, om det kommer nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0