14.juli

Idag vaknade J redan klockan 6,men jag vaknade ca klockan 8, åt frukost. Sen började städa, hann städa toalett-duchen, sen krovköket. Inte mer. Det är mycket att städa. Tar det lugnt. Nu har fixat, postat mina papper till FK, handlat mat, ätit lunch. J tittar på tv lite, jag bara surfar. M ringde, fråga hur vi mår. Känns att han är inte ok, Han ska komma hit imorrn. Ska ta J ut snart, hon vill cyckla lite. Det kan komma regn snart.
Idag för 2 månaden sen träffade jag N, det var 10 dagar efter jag fyllt år. Det var min drömm att träffa nån. Jag träffades, blev kär, och nu.Det är inte som hade tänkt mig. Han kom inte igår, men jag väntade inte att han ska komma. Men nu skickade sms, att "lycka till för bil säljande",men han svarar inte ju. Kollar att han är hemma. Han skulle gå och göra service till nya bilen. Han sa igår, om han ska sälja bilen, då kan han komma hit. Han sa- jag vill komma till mig, men kan inte, han har ingen pengar , att köpa bensin. Han ska sälja bilen sen. Men jag kan inte hoppas på honom, att han ska komma. Men det känns inte bra, jag saknar honom just nu så mycket. Han sa oxå. att vi kan träffa, när han kommer tillbaka.Det betyder ca 6 veckor, måste vänta. Han ska åka om 5 dagar. Han kommer att vara uppdagen, innan han ska åka nu. Jag tänker på honom, men vad gör han. Han vet, att jag saknar honom. Just nu vill inte börja störa honom, om han har såld bilen. Tänkte inte börja prata med honom själv, han kan prata. Kanske ska börja prata i skype på måndag, om han har inte tagit kontakt med mig själv.
Tänkte baka brownie idag, lite lyx hemma. Ok, ska gå ut med Jenna nu. Återkommer lite senare.
Klockan över 6. Fun fun säger bara. jag bara skrev -hej gick det bra att serva bilen, det var allt. Nu han logga ut som igår. Ingen ide, att kontakta honom just nu. När var köket, stängde hans sida i skype, men kom tillbaka var det öppet. M hade öppnat det, jag vet. han sa inget.
M kom hit, ringde, men hann inte svara. Nu de ska ut att cyckla. Måste ta det lugnt. Ska börja städa lite sovrummet, fixa kläderna.
Städat lite. Kollade hela tiden skype, ville ringa, sen nej, och samtidigt ringde han. Berätta , att tänkte ringa till honom. Han sa, att han vill komma till mig. Med pendeltåg, Kollade, när kommer pendel, och när går sista pendel till Märsta. Sen sa han bara, att han ska ringa till mig.(om han ska komma eller inte).Jag vet inte nu, om han ska komma eller inte. Ska jag vänta honom eller inte. Vet inte. Han kan ringa och säga att nej, han ska inte komma. Jag blir galen, om han ska komma nu. En pendel kommer 8.34 nästa efter halv timme. Och sen åker han en timme, sen ska komma hit. Nu ringde han igen.Han ska komma.
Han är på väg, kollade badoo, han var i Märsta.Kommer han nu 8.34 eller tar 21.04.Han kommer äntligen, orkar inte vänta så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0