16.juli

Jag är trött snart, ska gå lägga mig. Tittar bara lite på tv.
Var inne i skype, han med, skrev bara "hej", han svarade samma, hur mår jag, frågade om han är uppdagen, han svarade "ja". Tror inte att han ska ringa mig ,om han har mycket att göra. De sista dagarna kommer han att vara uppdagna. Jag vet. Tänkte imorrn skriva till honom i skype, men kunde inte vänta. Hoppas att kan prata med honom imorrn eller på onsdag. Jag är så avundsjuk, för att han 'är kvar på badoo, och han har lagt upp 2 till bilder nu. Men kan inte fråga, vad gör han där. Sen det är slut mellan oss direkt. Vill bara visa honom, att kommer att sakna honom mycket, att visa sin kärlek. Nu ska dricka te, och tita filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0