18.juli

Sitter vid data, J är vaken, snart ska lägga henne.
Jag fick prata med honom. Jag sa, att kommer att sakna honom. Han sa, att han kommer tillbaka. Sen önskade en trevlig semester, kör försiktigt,och sist hälsa din mamma och dina syskoner. Han sa, att hans mamma kommer att slå honom, om han säger att Tiina( rumpa på arabiska) hälsar henne. Jag kommer tänka på honom så mycket, när han är borta. Jag sa att kan vi ha kontakt via skype, när han är där. Han sa, att han ska försöka använda skype. Men jag är jätterädd, att vi kommer inte ha nån kontakt. Men sist pussade och kramade honom. Och han gjorde samma. Jag betyder nåt för honom. Jag vill inte tänka så mycket. Det kommer vara jobbigt, när han är borta, men tiden går snabbt. Och jag kommer att vara uppdagen , när min semester börjar. Bara en vecka kvar. Ahja, vad han frågade mig. Har jag mens? Jag sa, att nästa vecka börjar, han skrattade.Han är orolig, jag vet, jag började oxå bli nu. Nu räcknar bara dagarna, när mens kommer. Det hände nåt sist, som skulle inte ha hänt, men mina äldagarna var över. Jag hoppas, men man vet aldrig. Jag kände idag jätte konstigt, ont i mage, som mens är på vägen. Nej, jag kan inte bli... nu.
Ska gå lägga J , sen ska tvätta mina hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0