19.juli

Han är på vägen.Jag vet, jag känner. Han är inte i badoo. Saknar honom redan nu. Han åker åker längre längre ifrån mig.Vad tänker han just nu? Tänker han på mig? Saknar han mig? Jag är säker, att han tänker på mig. Jag var så glad, att fick prata med honom igår. Jag var rädd, att han ville inte prata med mig mer, eller han har glömt mig. Men jag såg honom i kamera, jag såg honom, hur han tittade på mig, när han skickade puss och kram till mig. Det var nånting , att känna, att han har känslorna hos mig. Jag vill prata med honom, hoppas att på måndag är han framme, och hittar tid att prata. Just nu vet , att han är på väg. Han ljög inte. Skype han var online , skickade meddelande, om han är kvar i Sverige, men han svarade inte. Nu kan han vara redan i Danmark. Han berätta , att han ska sova där. Tänker på honom, hur han klarar att köra det lång resa. Det tar ca 3-4 dagar. Men han tar flyg hem. Det kan hända, att vi kommer inte ha nån kontakt första vecka. Han har inte tid för mig, han ska träffa sin familjen. Jag förstår det,om han tar inte kontakt med mig första vecka. Men min semester börjar om en vecka. Det känns bra, men kommer att vara uppdagen ju. Plugga plugga, köra köra. Ska börja boken ibörjan, och läsa att förstå bättre. Snart ska lägga mig, imorrn jobba. Hoppas 8 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0