24.juli

Nuvaken, ska gå till jobbet. Måste inte lämna J, vilken lättnad det är.
Imorrn ska komma solen. Tänker att gå till stranden, men måste vara extra försiktigt, för att mens är på vägen. Man vet aldrig, när.
Jag var så glad, efter det att fick höra av honom igår. Han svarade direkt, men ja, inte just mycket, men jag förstår, att han kan inte skriva , om nån annan är där. Men att han svarade, det betyde för mig mycket. Viktigaste allt, han har inte glömt bort mig, men kan inte börja hoppats så mycket nu, att nästa gång han ska ringa( det kommer inte vänta ), eller skriva mer. Idag kommer vara uppdagen efter jobb. M kom hit redan igår. Sover här. Jag vill inte visa, att vi är tillsammans,men men .
Igår beställde hårfärg, ansiktskräm, och olja till håret.Skönt att kan lyxa lite. Men måste räckna pengar oxå. Imorrn ska han betala , men frågade bara 1600 krona, men tror att han betalar mer.
Fattar inte vädret. Nu är det varmt, men eftermiddag ska bli regn. Vet inte vilka kläderna man ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0