25.juli

Lyssnar Spagna i Spotify, vilken musik. Men mår bra, när lyssnar henne.
Min knä mår inte bra. Det började igår, det är under knä en liten bula. Jag har ingen aning, hur det kom. Helt plötsligt kände igår. Det gör ont, men kan gå. Idag hade band på den bula, och smörjade med gel, men det går inte över. Men kan inte ta sjukskrivning, bara 2 dagar kvar att jobba. Jag jobbar ju 5 dagar den veckan, bara 2 dagar, sen min semester börjar, men det blir ingen riktigt semester. För att måste plugga ju. Redan på måndag har första teorileksionen, måste läsa boken mycket.Och göra läxorna.
På söndag kommer redan mamma hit, lite hjälp behöver jag.
Igår gick det ganska bra med hans kusin och hans familjen, sov sent, men fick sova. Nu är det över, ingen stress med de. M är kvar här, hoppas att han ska gå snart hem. Han vill ta J att cykla, men sa att han ska vila lite sen de ska ut lite. Då kan läsa lite. Jag är så trött, vill sova. Min N kommer inte till skype, han var inte där igår, tror inte att han ska komma ikväll. Nu har det gått en vecka, när fick prata med honom sist. Men måste förstå, om han har inte möjlighet att vara där nu varje kväll. Känner, att han har inte berättat om  mig, och kommer inte göra det heller. Då kan vi inte prata som vanligt, när han är där. Men hoppas, att ibland han kan skriva med mig. Han vet när jag brukar vara där. Jag skulle vilja prata med honom varje kväll, men det går inte. Nu måste börja att koncentrera på nån annat. Måste klara körkort nu. Och jag behöver läsa teori mycket. Och tycker att det teorikurs kan hjälpa en stor del, att förstå bättre.
Måste diska, men vill inte när M sover, sen måste ducha, och sen smörja med bus, det kräm är slut snart. Tråkigt.
Planerar att färga håret på fredags kväll. På lördag ska flytta till hus.
Ingen ide, att sitta där i skype, nu kan kolla i mobilen direkt, om han är inne. Jag har hans bild där. och en liten prick, om det är grönt, sen är han inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0