27.juli

Äntligen fredag. J somnade redan på soffa, vill inte väcka henne nu.
Färgade mina hår, och det är ingen skillnad. jag är så besviken. Nu beställde ny färg, avfärgning, från mörkbrunt till blond. Det måste funka , att bli ljusare. Kastade nu pengar borta.Tråkigt.
Jag försöker, att inte tänka på honom, men kan inte. Jag saknar honom så mycket.Vill se honom i kamera, vill prata med honom. Han vet, att jag saknar honom, men han är bara där. och njuter sin semester. Jag vill inte vara utan honom, men måste hålla ut de fyra veckorna. Det är jobbigt, men måste vara stark. Nu måste tänka på mig själv, bara själv. Måste börja läsa boken allvar.
M ringde, frågade vad ska vi göra imorrn. Sa, att vi har inga planerna. Han vill inte att vi ska flytta dit, men säger inget till honom. Kanske ska stänga mobilen, eller inte ladda nu på natten. Måste ladda, att vakna, tvättstuga,klockan 7-10. Låt mobilen vara, men kan inte. Stängde av ljudet, men ser när få missat samtal eller nåt.
Ska kolla om det kommer nåt på tv. annars ska läsa boken lite eller gör nåt annat. Inte sitta här med skype öppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0